Contact
Heb je vragen of opmerkingen?
We helpen je graag verder!
Kantoor:
Bovenstraat 26/1 – 3550 Heusden
Whatsapp: +32 496 13 00 68
Email: store@lccforyou.be
Retourneren
De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij LCC Store.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen een artikel terug te zenden naar onderstaand retour adres. De retourkosten zijn voor de klant.
Download het retourformulier en vul deze volledig in. Deze voeg je vervolgens bij je retourzending zodat wij op de hoogte zijn van jouw retour en wij deze zo goed mogelijk kunnen verwerken.
DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER HIER
(Dit staat ook op het Thank You kaartje dat bij jouw bestelling zit)
Om de herroepingstermijn na te leven, moet de klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Indien de teruggestuurde artikelen op een of andere manier in waarde verminderd zijn, behoudt LCC Store zich het recht voor om de klant aansprakelijk te stellen en een schadevergoeding te eisen.
Artikelen dienen dus ongedragen, ongewassen en onbeschadigd terug aan LCC Store bezorgd te worden.
Retourneren is op eigen risico; wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies van retourzendingen. Het is daarom altijd slim om je pakket retour te zenden met een trackingcode van Bpost, zodat je een bewijs van verzending hebt!
Indien de klant de overeenkomst herroept, zal LCC Store alle tot op dat moment van de klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de klant terugbetalen binnen een maximum van 14 kalenderdagen nadat LCC Store op de hoogte is gesteld van de beslissing van de klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan LCC Store wachten met de terugbetaling totdat hij alle artikelen heeft teruggekregen.
FAQ
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Indien je jouw bestelling wenst te annuleren gelieve met ons contact op te nemen via het contactformulier vóór dat jouw bestelling verzonden is.
Indien de bestelling al werd verzonden, kan je deze ook nog retourneren. Hoe je dit juist moet doen, vind je bij ‘Retourneren’ alle informatie.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of er iets aan toevoegen?
Neen, maar je kan wel een nieuwe bestelling plaatsen en ons via het contactformulier op de hoogte brengen. Indien jouw bestelling nog niet werd verzonden, versturen we beide bestellingen samen en ontvang je de eventueel dubbel betaalde verzendingskosten binnen de 30 dagen terug op jouw rekening.
Wat als ik me vergist heb bij het invullen van mijn adres?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Stuur ons snel een mailtje met jouw bestellings-gegevens naar store@lccforyou.be
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Nadat je jouw bestelling bij ons hebt geplaatst, wordt jouw pakketje opgestuurd. Aan elke bestelling wordt een unieke traceringscode gekoppeld waarmee je jouw bestelling kan opvolgen. Deze traceringscode ontvang je via het mailadres dat je hebt ingevuld bij de bestelling.
De huidige status van al je bestelling kan je ook bekijken via ‘mijn account‘ op onze website. Uiteraard kan je ons ook contacteren via het contactformulier of stuur een mailtje naar store@lccforyou.be
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt deze zo snel mogelijk opgestuurd. Binnen de 1 tot 3 werkdagen mag je jouw bestelling ontvangen. Indien je een bestelling plaatst voor 15u, wordt het dezelfde dag verzonden!
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Je kan je bestelling komen afhalen bij ons op kantoor in Heusden. Gelieve hiervoor een afspraak te maken via mail: store@lccforyou.be